Strategija branda

Brand postoji isključivo u umovima korisnika. To je to. Ime i logotip nisu sam brand, već vizualni simboli koji u potrošačima bude različite emocionalne i racionalne asocijacije koje interakcija s brendom stvara.

Proces

Naša dizajnerska rješenja uvijek se temelje na snažnom i sveobuhvatnom strateškom promišljanju.
Od Vašeg branda napravit ćemo upravo ono što želite da bude: bit će dobro definiran, imat će snažnu strukturu, privlačnu osobnost i lijepe i efektne vizualne elemente.

Koraci

01

Analiza

Brand stavljamo pod svoj sken detektor kako bismo identificirali njegove mogućnosti i ocijenili njegovu trenutnu, tržišnu situaciju. Istražit ćemo i analizirati način poslovanja konkurentskih brandova kako bismo, ciljano za Vaš, odredili njegove snage, njegov značaj i otkrili u čemu je njegova jedinstvenost.

02

Obećanje

Kakvo iskustvo želite svojim korisnicima kada naiđu na Vaš brand? Obećanje branda poznato je kao “ono što donosimo na stol”. To je izjava o svim materijalnim i nematerijalnim koristima za koje brand tvrdi da ih ispunjava. One mogu biti funkcionalne, oblikovane kao vizualna ili opipljiva obilježja te emocionalne prirode.

03

Pozicioniranje

Način na koji ciljna skupina kojoj se obraćate percipira Vaš brend, određuje njegovu tržišnu poziciju. Prepoznajemo koje prednosti korisnici žele i traže od Vaših proizvoda ili usluga i utvrđujemo njihovo, trenutno mišljenje o istom, u odnosu na konkurentske ponude. U osnovi, zajedno određujemo kome je Vaš proizvod namijenjen, koje probleme ili izazove korisnika može riješiti, što mu je glavna prednost u rješavanju i što ga bitno razlikuje od proizvoda konkurencije.

04

Osobnost

Vašem brandu pristupamo kao ljudskom biću. Stvaramo mu osobnost koja će omogućiti prepoznatljiv način ponašanja, komunikacije i djelovanja na tržištu. Osobnost nastaje tek nakon što mu dodijelimo ljudske karakteristike, npr. jedinstvenost, brižnost, duhovitost, pouzdanost, kreativnost, izravnost, pobunjenički gard, neposlušnost, vjernost, hrabrost. Upravo one osobine sa kojima će se željeni korisnici lako moći i htjeti poistovjetiti i povezati.