Google oglašavanje – Razvoj, implementacija, praćenje i optimizacija kampanja Google oglasa i strategije

branding.hr vam nudi priliku da svoje poslovanje pozicionirate u vrh Google pretrage. Google oglašavanje podrazumijeva plaćanje za prikazivanje rezultata na vrhu pretrage za određene ključne riječi. Prikazuje se oglas samo onim korisnicima koji svojim pretragama pokazuju interes za određenom uslugom ili proizvodom čime se povećava mogućnost da izvrše rezervaciju, narudžbu ili online kupnju.

Prednosti oglašavanja na Google tražilici:

  • Prikazivanje vašeg oglasa korisnicima u trenutku dok aktivno traže određeni proizvod/uslugu.
  • Napredne mogućnosti ciljanja relevantnih korisnika. Mogućnost ciljanja oglasa po određenim lokacijama (zemljama, gradovima, kvartovima ili čak unutar određenog radijusa u odnosu na vašu tvrtku ili trgovinu), ciljanje jezika i vremensko ciljanje prikazivanja oglasa.
  • Plaćate samo kada se ostvare rezultati. Ne naplaćuje se prikazivanje oglasa već samo kada netko klikne na vaš oglas i posjeti web stranicu ili kada vas nazove. Sami određujete svoj budžet i koliko ćete trošiti dnevno, tjedno ili mjesečno.
  • Definiranje tržišne niše
  • Vizualni standardi
Uključeno u uslugu

Savjetovanje

Savjetovanje o mogućnostima oglašavanja i određivanju ciljeva kampanje na temelju vaših potreba i proračuna

Analiza

Analiza ciljne grupe i tržišta

Oglasi

Osmišljavanje i izrada oglasa

Ključne riječi

Dubinska traženja ključnih riječi

OPTIMIZACIJA

Praćenje kampanja i optimizacija

Izvještavanje

Redovito izvještavanje o kampanjama i ostvarenim rezultatima

od 1500kn/mj.
Zatražite ponudu

Često postavljena pitanja

Zašto branding.hr

+

Imamo dugogodišnje iskustvo rada u i sa korporacijama, brandovima i poduzetnicima tijekom kojeg smo skupili mnoga vrijedna iskustva i stekli važne uvide u funkcioniranje poslovnog svijeta, osobito u području marketinga i vizualnog i verbalnog identiteta. Osim toga, ponosimo se i kreativnošću i talentom koji uspješno prepoznaje potrebe i želje tržišta. Profesionalni smo i u ophođenju s našim klijentima te nećete morati dugo čekati na naš odgovor! Smatramo da nas sve ovo čini i više nego kompetentnima, a to nam potvrđuje i cijeli niz zadovoljnih klijenata i uspješnih suradnji.

Koje modele oglašavanja nudi Google?

+

Google oglašavanje na bazi pretrage – Google Search Oglasi se prikazuju u tekstualnom obliku na vrhu stranice u rezultatima Google pretrage prema određenim ključnim riječima koje korisnik pretražuje.
Google Multimedijalni oglasi – Display Oglašavanje Vaš oglas u obliku animiranih ili statičnih banera se može prikazivati na različitim web portalima korisnicima koje zanima vaš proizvod ili usluga.
Remarketing oglašavanje Prikazivanje oglasa korisnicima koji su već prije posjetili vašu web stranicu te izrazili interes za vašim proizvodom / uslugom.
Youtube oglašavanje Prikazivanje oglasa korisnicima prije početka ili za vrijeme reprodukcije video sadržaja.

Koliko je isplativo oglašavanje na Google tražilici?

+

Oglašavanje putem Google pretraživačke mreže je siguran put da zauzmete prve pozicije na Google tražlilici za ključne riječi koje odredite i koje su relevantne za Vaše poslovanje. Na taj način osiguravate posjete na vaše internetske stranice i time povečavate šansu za konverzijom (kupac kupi proizvod, kontaktira Vas ili učini neku treću akciju koja u konačnici rezultira prodajom). Oglas se naplaćuje samo u slučaju ako je korisnik kliknuo na oglas te tim činom posjetio Vaše web mjesto. Isplativost oglašavanja je mjerljiva, jer se u analizi lako usporedi iznos potrošen na oglase, broj posjetioca na vaše stranice koje su ti oglasi generirali te u konačnici broj konverzija (postavljenih ciljeva) koje su se ostvarile.

Koji je minimalan budžet koji je potrebno uložiti u oglašavanje na mjesečnoj razini?

+

Preporuča se budžet od minimalno 1500kn mjesečno, što na dnevnoj razini ispada oko 50kn.

Da li klijent ima mogućnost pregledavanja i odobravanja osmišljenih tekstualnih oglasa prije nego postanu aktivni?

+

Najčešće nam klijenti odobre slobodu u kreiranju oglasa bez potrebe odobravanja svake varijacije zasebno. Ti će oglasi, naravno, biti u skladu s postavljeni ciljevima oglašavanja. No u slučaju da klijent želi kontrolirati svaki pojedini oglas, to je moguće, no rezultirati će usporavanjem agilnosti vođenja kampanje.

Koje rezultate mogu očekivati nakon mjesec dana oglašavanja?

+

Google oglašavanje, odnosno PPC kampanja (Pay Per Click) je usluga koja zahtjeva vrijeme, podatke te optimiziranje kako bi se počeli ostvarivati optimalni rezultati. Klijenti mogu očekivati povećanje posjeta na web stranice već unutar 30 dana i maksimiziranje učinka oglašavanja unutar 90 dana.

Otkazivanje projekta

+

Ako naručitelj otkaže narudžbu iz razloga za koje branding.hr nije odgovoran, obavezan je nadoknaditi dogovoreni honorar u potpunosti, uključujući do tada stvorene troškove dodatnih usluga. branding.hr također ima pravo ispostaviti račun odštete za neiskorišteni kapacitet posla i štete koje su time nastale.

branding.hr ima pravo odstupiti od projekta u bilo kojoj fazi, ako se naručitelj nije pobrinuo za to da svi dokumenti i okolnosti koje su neophodne za optimalno ispunjavanje zadatka budu dostupni na vrijeme i u potpunosti. U slučaju odstupanja branding.hr-a od projekta zbog gore navedenih razloga, naručitelj je obavezan nadoknaditi punu cijenu honorara (uključujući i dotad stvorene troškove dodatnih usluga).

branding.hr ima pravo odstupiti od ugovora ako mu naručitelj grubo povrijedi profesionalni integritet ili ako je u zaostatku s plaćanjem honorara. To pretpostavlja najavu povlačenja i stavljanje naknadnog roka plaćanja koji nije duži od dva tjedna.

Za više detalja o pojedinostima te pravnim obavezama koje nastaju kupnjom usluge pogledajte stranicu Uvjeti suradnje.